A szögek nagyságának meghatározása mellett ez a feladat kiválóan alkalmas az egyre ritkábban látható analóg óraállások gyakorlására is. Az időpontokhoz tartozó analóg óraállások elképzelése fejleszti a reprezentációs készségeket, az óraállásokhoz tartozó szögek meghatározása pedig segíti a tananyag gyakorlását. Mindezeken túl erősíti az időbeli tájékozódást, valamint a kombinatív képességeket, hiszen a számos lehetséges kombináció közül csupán egy esetben kapunk 360°-ot eredményül. A feladatot lehetséges páros munkában is játszani.
Összesen 16 időpontot látsz. Ezek az időpontok egy-egy szöget képviselnek. Képzeld el az adott időponthoz tartozó analóg óraállást, és vizsgáld meg a két mutató által bezárt szöget! Ezen az analóg órán a kismutató csupán óránként lép egyet előre (azaz például 11.55-kor a 11-es felé mutat), míg a nagymutató percenként ugrik egyet. A két mutató által bezárt szög legfeljebb 180° lehet. Válassz ki minden sorból egy időpontot úgy, hogy a kis- és nagymutató által bezárt szögek összesen 360°-ot adjanak ki!